.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد. الیاس حضرتی دوباره دبیرکل حزب اعتماد ملی شد
الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد.(ادامه)
قهرمانی بابل در کشتی آزاد جوانان مازندران قهرمانی بابل در کشتی آزاد جوانان مازندران
قهرمانی بابل در کشتی آزاد جوانان مازندران(ادامه)
شمال نیوز : وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های استان مازندران درحوزه صنایع تبدیلی و تکمیل صنایع ارزش افزوده است که امیدواریم در این سفر شاهد تحولی در حوزه کشاورزی باشیم، گفت: پیش‌بینی ۳ هزار میلیارد تومانی در خصوص سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی برای استان مازندران انجام شده است.
استان مازندران قلب تپنده کشاورزی ایران است / پیش‌بینی ۳ هزار میلیارد تومانی برای توسعه صنایع تبئیلی در مازندران انجام شده است
شمال نیوز : وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های استان مازندران درحوزه صنایع تبدیلی و تکمیل صنایع ارزش افزوده است که امیدواریم در این سفر شاهد تحولی در حوزه کشاورزی باشیم، گفت: پیش‌بینی ۳ هزار میلیارد تومانی در خصوص سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی برای استان مازندران انجام شده است. (ادامه)
شمال نیوز:  سازمان سنجش در حالی اسامی رتبه برتری‌های کنکور کشور را اعلام کرده است که از استان مازندران هیچ اسمی دیده نشده است. « مازندران » جایگاهی در رتبه‌ های برتر کنکور نداشت !
شمال نیوز: سازمان سنجش در حالی اسامی رتبه برتری‌های کنکور کشور را اعلام کرده است که از استان مازندران هیچ اسمی دیده نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: یک چهره اصولگرا تاکید کرد: پیش بینی من این است که انتخابات پیش رو مشابه انتخابات دوره ای است که احمدی نژاد در صحنه انتخابات حاضر شد و با تعدد اصولگرایان مواجه بودیم. زمینه ورود احمدی نژاد به انتخابات مهیا شده است/ انتخابات پیش رو مشابه انتخاباتی است که احمدی نژاد در صحنه انتخابات حاضر شد/ احتمال اجماع اصلاحات بر روی لاریجانی
شمال نیوز: یک چهره اصولگرا تاکید کرد: پیش بینی من این است که انتخابات پیش رو مشابه انتخابات دوره ای است که احمدی نژاد در صحنه انتخابات حاضر شد و با تعدد اصولگرایان مواجه بودیم.(ادامه)
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند. بازی با کلمات سیاسیون تا انتخابات ۹۸/کلیدواژه‌ها قبل از شعارها آمدند+جدول
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند.(ادامه)
یک فعال سیاسی اصول‌گرا گفت: در شرایط کنونی متاسفانه میزان رضایت‌مندی مردم به شدت کاهش پیدا کرده و اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت تضعیف شده و یک سرمایه بزرگ ملی ما که اعتماد مردم است در حال از دست رفتن است. سه چهارم نمایندگان مجلس در انتخابات اسفندماه تغییر می‌کنند
یک فعال سیاسی اصول‌گرا گفت: در شرایط کنونی متاسفانه میزان رضایت‌مندی مردم به شدت کاهش پیدا کرده و اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت تضعیف شده و یک سرمایه بزرگ ملی ما که اعتماد مردم است در حال از دست رفتن است.(ادامه)
۲۳ بازیگر سریال «امام علی(ع)» جان خود را از دست داده اند+ جزییات
23 سال از اولین پخش سریال تلویزیونی «امام علی(ع)» می گذرد و در این مدت غیر از تعدادی از دوبلورها و سایر عوامل 23 تن از بازیگران این مجموعه فاخر نیز دار فانی را وداع گفته اند.(ادامه)
کاروان ورزشی ایران سوم شد +جدول و اسامی مدال‌آوران
بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی با رتبه سومی کاروان ایران و یک رده صعود نسبت به دوره قبلی به پایان رسید.(ادامه)
هشدار تلویحی عضو موتلفه به جبهه مردمی
عضو حزب موتلفه می گوید: موتلفه ستاد انتخاباتی خود را حدود یک سال گذشته تشکیل داده و گزینه‌های مختلف را در داخل حزب مورد بررسی قرار داده و از میان افراد متعدد اقای میرسلیم به عنوان یک گزینه برجسته انتخاب شد. (ادامه)
شمال نیوز: یک نماینده پیشین مجلس گفت: مکانیزم رسیدن به وحدت اصولگرایان، پذیرش یاوری روحانیت است.


جزئیات صف‌بندی اصولگراها در انتخابات ۹۶
شمال نیوز: یک نماینده پیشین مجلس گفت: مکانیزم رسیدن به وحدت اصولگرایان، پذیرش یاوری روحانیت است. (ادامه)
واکنش احسان علیخانی به خداحافظی نکونام +عکس
احسان علیخانی در صفحع شخصی اینستاگرامش درباره خداحافظی جواد نکونام از دنیای فوتبال نوشت.(ادامه)
لیست نهایی نامزدهای "صدای ملت" در سراسر کشور +‌ اسامی
(ادامه)
پول‌های کثیف، یار قدیمی انتخابات
جواد آرین منش(ادامه)
اظهارات ضد و نقیض برای حضور احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس
دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی با بیان اینکه فردی نزدیک به احمدی‌نژاد به نقل از وی گفته که برای مجلس برنامه‌ای ندارد اما پای ریاست جمهوری محکم می‌ایستد، گفت: به عقیده بنده مجلس برای احمدی‌نژاد سودی ندارد. (ادامه)
«راز قهر علی کریمی» عنوان یک گزارش روزنامه اعتماد است که در آن می خوانیم: علی کریمی بازهم رفت. مثل روزی که در آستانه جام جهانی ٢٠٠٦ آلمان، چمدانش را جمع کرد و از هتل زد بیرون. آن روزها دادکان متقاعدش کرد که برگردد و بازگشت. حالاهم همین طور: چمدانش را در هتل المپیک بست و درحالی که حرف های تندی به زبان آورده بود، از تیم ملی رفت. اما این بار علی کفاشیان زنگ زد و او حتی پاسخی هم نداد. روایتی از حاشیه تازه تیم ملی- راز قهر علی کریمی
«راز قهر علی کریمی» عنوان یک گزارش روزنامه اعتماد است که در آن می خوانیم: علی کریمی بازهم رفت. مثل روزی که در آستانه جام جهانی ٢٠٠٦ آلمان، چمدانش را جمع کرد و از هتل زد بیرون. آن روزها دادکان متقاعدش کرد که برگردد و بازگشت. حالاهم همین طور: چمدانش را در هتل المپیک بست و درحالی که حرف های تندی به زبان آورده بود، از تیم ملی رفت. اما این بار علی کفاشیان زنگ زد و او حتی پاسخی هم نداد.(ادامه)
افتتاح نمایشگاه نقاشی درحوزه هنری مازندران
بادبادک »(ادامه)
اعلام اسامی ورزشکاران اعزامی به اینچئون
دبیرکل کمیته ملی المپیک اسامی ۲۷۶ ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی را اعلام کرد.(ادامه)
چهره‌های سرشناس در ختم مهدی نفر
مراسم بزرگداشت زنده‌یاد مهدی نفر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.(ادامه)
حقیقی هشتمین دروازه بان برتر جام جهانی شد
(ادامه)
بازدید فرماندار ساری از کارخانه آرین‌سینا
(ادامه)
امشب‌ چه‌کسانی‌ همبازی‌احمدی‌نژاد‌ نمی‌شوند؟
تیم فوتبال منتخب 98، امشب با حضور محمود احمدی نژاد در استادیوم آزادی رقابتی نمادین با تیم فوتبال 2014 خواهد داشت. بازی نمادینی که البته غایبانی بزرگ هم خواهد داشت. (ادامه)
مشایی هرگز کاندیدا نمی شود
(ادامه)
از انتخابات ریاست جمهوری چه خبر؟
(ادامه)
مجلس هشتمی ها رکوردار سفر + آمار
(ادامه)
اسامی نامزدهای انتخاباتی دور دوم در گیلان و گلستان
(ادامه)
لیست 45 نفره جبهه ایستادگی
(ادامه)
ليست‌هاي انتخاباتي مرحله دوم انتخابات
(ادامه)
نامزدهای حاضر در دور دوم انتخابات مجلس نهم + جدول
(ادامه)
پس از حضور حماسی و گسترده مردم در پای صندوق های رای و اعلام نتایج شمارش آرا، بسیاری از کاندیداهای مورد حمایت جبهه ایستادگی در سراسر کشور رای اعتماد خود از ملت انقلابی را برای ورود به مجلس نهم کسب نمودند. اسامی کاندیداهای مورد حمایت جبهه ایستادگی که به مجلس نهم راه یافتند
پس از حضور حماسی و گسترده مردم در پای صندوق های رای و اعلام نتایج شمارش آرا، بسیاری از کاندیداهای مورد حمایت جبهه ایستادگی در سراسر کشور رای اعتماد خود از ملت انقلابی را برای ورود به مجلس نهم کسب نمودند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.